so Baby Don't Go ♥
jamais vu
HOME ABOUT BIASES AFFILIATES DASHBOARD FOLLOW






About;
Seventeen invaded my world. HALP!

“There's an opposite to déjà vu. They call it jamais vu. It's when you meet the same people or visit places, again and again, but each time is the first. Everybody is always a stranger. Nothing is ever familiar.”
Because every step in life contains its own mystery. Pick one number. :3

Naege Malhaebwa;
na na na na BATMAN~

URL blog not email. Put ur link correctly
Exchange links open!!
I also do click ads back, if u click mine first


My VIPs;
awesome people


happy. flipping happy part II
Thursday, May 23, 2013 | 4 Comments


It happened again!!! ehmegeddd!! OK petang semalam ada Twitter mention time dengan SEVENTEEN. Hari selasa Doogi PD da cakap yang dia nak buat Twitter mention time kul 5PM KST tapi kul 4 la kalau kat Malaysia. Korang tau tak betapa eksaiiiteds nye aku coz da 2minggu xdenga berita diorang. T^T

So, we waited n waited for over an hour. Masing-masing dah tak senang duduk and kitorang stat anta je soalan mana tau diorang baca kan. Aku pun heran gak coz PD tu obviously stated 5PM, aku gi tengok balik tweet tu and ad yang pelik sikit kat ayat english dia. Eheh.


Kan macam pelik siket kan ayat Eng dia, haha. First come first serve?? Aku pun blur, and SM17E friends aku pun sama. OTL. Silap aku patutnya baca yang korean jugakk. LULZ. Yang korean stated that , "We'll have twitter time with Seventeen. Starting from 5PM!! The members will take turns on who reach home from the school first??;; See you tomorrow!! ^_^'
Haa, baru paham kan. HAHa. Kalau aku baca n gitau diorang meti diorang x blur sangat. So anyway, sebab dah lebih sejam aku tunggu aku tanya sorang Music Friends yang diorang xabes sekolah lagi ke? Tapi, dia cakap yang habis sekolah memang kul 5PM. Aikk, melencong Seventeen ni. hoiihh. Last2 munvul jugak Jisoo!! Dia buat macam xde ape berlaku. LOL, kitorang da bengang tunggu sejam lebeyh nih.

[17's Jisoo] Everyone what are you doing?

Eh pakcik ni, buat2 tanye pulak. Dahla soalan aku xjawab. Anyway dia jawab dalam 3 soalan, 1 in korean and lagi 2 in english. Pastu tuka bagi kat Soonyoung pulak. ehmeged, 2nd bias aku <3 


[17's Soonyoung] Annyeonghaseyo~ KEKE This is Soonyoung, it's been long after the 17SHOW
[17's Jisoo] I'm only until here. Who will come next? XD

biase ar, kat Twitter mana ada baca dari atas ke bawah. Dari bawah ke atas la :3

Soonie pulak jawab 4 soaln je. Ada sorang fan tu dia dapat 2 mention. ehmeged, jelly gila. Satu dari Jisoo, satu dari Soonie/ ;( Soonie kenapa xjawab soalan noona!!! 3 soalan in Korean and 1 in Japanese. Nampak tak? Betapa perfnye dia , dahla bole cakap Jepun, terer dancing plak uh... /creys
Lepas dia Junhwi/Jerry pulak. Salah sorang dari Chinese Line.

[17's Junhwi] _______~ This is Junhwi~
[17's Soonyoung]  ㅠㅠ I have lessons so until here only. Who will come next!! Then ppyong~
Ah aku mana paham Chinese tapi dari other trans dia cakap I am Junhwi, or I am here la....kot?? haha.

Ni yang seronok nak cite pasal si Jerry ni, k lepas 2 orang tu tak balas soalan aku yang belambak-lambak, aku slow down sket, takut ada Mingyu nanti aku kena jail pulak kan. So aku hanta satu je soalan Jerry. Haa, nampak tak betapa keciknya chance soalan aku dia nak jawab tu berbanding orang lain yg anta puluh2? HAHA. So masa tu lambat nampak, ala...dalam 20 saat je coz ada sorang hamba ALLAH ni tego aku kat Twitter kan, so bila aku refresh, aku nampak nama aku!! Ehmeged!! Dia! Jerry!! Jwab soalan aku!! Yang aku hanta satu je!!!!!! Mau terketar2 tangan aku nak jawab dia balik!! Yang fans lain pun ckp congrats, AMY pun da golek2 jelex ngan aku. PLEASE BE JELLY OK!! haha. Aku pun da screencap semua simpan leklok, kat semua tempat aku da tayang da. LOL. Kat sini pun nak gak?? K, sila indulge.


@pledis_17 Junhwi, korean is hard right?
@nillyily Yes, it’s a bit hard. I’m working hard on learning it
SILA Golek2 Jeles Sekarang!! mwahahahahha!! Pastu baton pass bagi kat Seunggwan. Oleh sebab aku pun da puas ati dapat Jerry mention, kat Seunggwan pon aku xanta sangat. Bagila chance kat orang lain jugak kan.. huhew.


Nak jugak nampakkan mention aku kat sane. Hehee. Nama aku da permanent kat twitter diorang da,,,,yeay!


Ah, Seunggwan punye malas la nak trans, aku da buat kat Twitter semalam. 
K, aku nak pegi basoh baju. 2 Jun ni nak masuk U da T^T. Camna la nak tgk 17TV Season3 nanti?? ;(




Labels: , , , ,

Anonymous Anonymous said...

apeni apeni? explain to me T^T

 
Blogger Nilly said...

haha, awak tak tau ke Doogi PD ada buat announcement diorang nak buat sesi mention dgn SEVENTEEN, so bbudak ni da standby nak anta soalan, sapa yang dapat reply tu kira untung la, n saya dapat satu dari jerry!!! >.< kekekekekke awak minat 17 gak ke??

 
Anonymous Anonymous said...

minatlah~ kalau tak kenapa kita tanya hohoho :D bestnya~

 
Blogger Nilly said...

KAN KAN KAN!!! hihihihihi~ Mingyu kite punye taw!! kiki dgn Soonie,Myungie and Jerry!

 

Post a Comment