so Baby Don't Go ♥
jamais vu
HOME ABOUT BIASES AFFILIATES DASHBOARD FOLLOW






About;
Seventeen invaded my world. HALP!

“There's an opposite to déjà vu. They call it jamais vu. It's when you meet the same people or visit places, again and again, but each time is the first. Everybody is always a stranger. Nothing is ever familiar.”
Because every step in life contains its own mystery. Pick one number. :3

Naege Malhaebwa;
na na na na BATMAN~

URL blog not email. Put ur link correctly
Exchange links open!!
I also do click ads back, if u click mine first


My VIPs;
awesome people


tu dia...JEREBU
Monday, June 24, 2013 | 2 Comments
sejak 3 haari lepas aku mmg da nmpak PALAM ni da ada tanda2 jerebu. Ari Sabtu lepas mcm ok lagi, boleh kompius2 lagi kabus ke jerebu. LOL.

masuk hari Ahad kalau dah pukul 11 pagi pun kelam lagi apa yang kabusnya kan?? haha. Kompom la jerebu ni.

Eh, dah tulis pasal jerebu ni aku nak tunjuk tempat yang aku lalu evryday sejak 2 minggu lepas tapi lengang je la coz masa tu aku g jjalan pagi Ahad nak tgok jadual baru sambil snap2 camwhore. Ye la aku segan nak snap masa ada ramai orang. haha

Ni la pemandangan dia sebelom nak turun tangga tu, mmg nampak mcm seronok je, kan. Lawa n tenang je.


TU dia...nak belok turun tangga tu. Ni pagi2 ramai budak mencapub tunggu geng2 diorang. aku kalau boleh jalan je la, bukan xjumpa pong nanti. haha


Nampak tu, mcm ada berkabus2 sikit. Kabus la agaknye, ni dlm kul 7 pagi lebih sikit jea


Ha, bangunan onteway nak disiapkan Sempat ke idok la batch aku nak merasa ni ;~;


Turun tangga cool je, ko bygkan nak naik nanti. Fuhh


OK , nafas pun dah tak tentu kan pas turun nek tangga tu. Haha. Ni apa yg korang akan nmpak bila finally da smpai kat fakulti tu.



NI kalau hari2 biasa ni mana nak dapat kosong mcm ni. kalau pagi2 tu masing2 rush nak g kelas. dapat2 ygbangun llmbat and kena pg DKF , LOL


Kat pangkin sebelah R5, lepas da panjat balik tangga maut tu aku dok lepak sgsorg layan lagu NELL yg baru. pehh, dengan angin pagi yang sejuk tu kan. SERoNOK!






Eh , mana gamba jerebu nye?? haha. Ni haa, fresh lagi, ptg tadi sblum berbuka aku smpat snap2. Dari tingkap bilik jea.



Kalau aku post kat twitter gambar ni and tanye kabus ke jerebu mesti AMy jawab, 'woi da pukul 6 ptg apa yg kabusnye lagi' 

XD

SAlam Nisfu Sya'aban uols, sori lambat sikit :)
lambat sgt dah ni, dah habis dah pun.




Labels: ,

Blogger auliasuciwardina said...

Jerebu from Riau? I'm an Indonesian, want to say "Sorry" pasal jerebu or debu tu :)

 
Blogger Nilly said...

dun worry dear, not ur fault neway :) its geetiing better today, but we still taking safety precutions

 

Post a Comment