so Baby Don't Go ♥
jamais vu
HOME ABOUT BIASES AFFILIATES DASHBOARD FOLLOW






About;
Seventeen invaded my world. HALP!

“There's an opposite to déjà vu. They call it jamais vu. It's when you meet the same people or visit places, again and again, but each time is the first. Everybody is always a stranger. Nothing is ever familiar.”
Because every step in life contains its own mystery. Pick one number. :3

Naege Malhaebwa;
na na na na BATMAN~

URL blog not email. Put ur link correctly
Exchange links open!!
I also do click ads back, if u click mine first


My VIPs;
awesome people


Segmen : Siapakah Top 5 Bias Saya by Arysha
Tuesday, March 12, 2013 | 1 Comments


Lima bias yang boleh buat aku happy tak kire la masa tu aku sedih giler or down giler. Kalau tengok dorang buat benda-benda pelik mesti terubat hati ni haa~

Dapat-dapat dorg buat variety show ke kan, mesti nak tengok kasi habis jugak.

Top 5 Bias, here I go...

1. Daniel Armand Lee / TABLO


Walaupun Blo oppa ni dah kawen, da ada anak pon.. dia tetap menarik dalam mata aku. hihik. Selain tu dia fluent dalam English~ so easy lahh nak communicate dgn die kat twitter. Selain tu dia ni funny habes!! waifeu  dia pun sama gak. /teringat episod Win Win Sean n his wife pastu isteri Blo muncul sebagai secret guest! Kelaka habess!!/

2. Kang Daesung / D-Lite


Tu dia~~~ ultimate bias aku yang takkan berubah walau apapun jadi, walau seramai mana antis pun yang kutuk dia. Aku tetap setia dengan Angel ni. Baru-baru ni album Japan dia kelua da...memang aku buat dengar siang malam wehh...Husband aku sapa2 pun jangan kacau!! 

3. Wu YiFan/ Kevin Li/ Kevin Wu/  Kris


Amboiii, banyak betolla nama ko Jiaheng, mentang-mentang la bole cakap 4 bahasa~ hihik! Aku bukan ape, suka dia ni pon sebab bitch-face dia yang sangat handsome tu. Padahal dia ok je, xdela belagak sangat denganye.. Papepun, Kris ni memang hnsem tahap gaban la tu yg jadi bias aku tho!!

4. Woo Jiho/ ZICO


ZICO ni dahla terer rap, pastu cute nak habes pulak tu. Aku mula-mula nampak dia kat MTV Studio C, memang suke sangat tengok dia ni. Aku tak paham la knape bukan dia main MC, Sangchu tu so-so je pun mc-ing nye. Sebbekla ada Shorry, bolehla layan skit kan..huahua.
ZICO ni tempat aku layan hephap sebenanya, mixtape dia best apa. So what aku xpaham dia rap hape, translations kan ada...

5. Jang Hyunseung/ Hyunseung/ Princess Jang



Bias list aku tak lengkap tanpa dia~~ coz aku mmg suka gila kat suara dia yang unik tu! Walaupun dalam MV Beautiful Night dia mcm retarded sket.. XDD. Tapi dia ni lawa kan..macam Himchan, Himchan pun lawa habess. Untungla..lagi lawa dari average perempuan kan..


Macam nak tambah lagi.. tapi penat nak pikir coz ramai , terlalu sangat ramailah biasnye~ keke. 
Enjoy your laifeu~




Labels: , , , , ,

Blogger Arysha Hafrina said...

Thanks sebab sudi join :)

 

Post a Comment