so Baby Don't Go ♥
jamais vu
HOME ABOUT BIASES AFFILIATES DASHBOARD FOLLOW






About;
Seventeen invaded my world. HALP!

“There's an opposite to déjà vu. They call it jamais vu. It's when you meet the same people or visit places, again and again, but each time is the first. Everybody is always a stranger. Nothing is ever familiar.”
Because every step in life contains its own mystery. Pick one number. :3

Naege Malhaebwa;
na na na na BATMAN~

URL blog not email. Put ur link correctly
Exchange links open!!
I also do click ads back, if u click mine first


My VIPs;
awesome people


Flower Boy Next Door!!
Sunday, March 24, 2013 | 10 Comments



Wahahahhhahahhaha!! Finally!! Dapat jugak my own copy of this drama! Dekat 2minggu lebih aku mintak kat kawan aku, tolong downloadkan..tapi xdapat2. Bukan ape, laptop kakak dier rosak, drama ni plak dalam tu. Hancur harapan aku nak layan drama ni. sobs.. ;_;

Tapi!! tadi budak kecik Nurul datang rumah bawak harddisk dia tu, nak amek Running Man daripada aku, tengah sebokk browsing file-file tu ternampak pulak file drama ni. Melompat kegembiraan aku atas katil. Ok, maybe bukan atas katil, kang jatoh lak laptop mami aku. Yelah tempat tido kan = tempat tengok drama.

Yes!! Yabeda bedu!! and segala macam cheers aku jeritkan dalam hati aku. Akhirnya aku dapat jugak la tengok ko woii Yun ShiYoon comel lotey ni. Hadoi,, tak boleh belah la kecomelan ko ni , tahap hidung berdarah la. Kalah semua Kpop Idol kecuali hubby Kang Daesung aku.

Sedihla jugak sebenarnye. Apsal sedih lagi? Kan dah dapat si ShiYoon ni.

Yang ada sampai episod8 je hampeh betol. Ni pun da habis tengok episod 1 dah, xpela, ko punye pasal besok aku nak g download , kan oppa, kan? kan?

Yelah, sekali harung nak gi hunt IPTA and scholarship kat third house aku, Cyber Cafe. Bolehla amek ko sekali yer tak.

Heii, aku memang caer gile la tengok ko ni...aummmm!

Sapa yang nak senag paham citer tu meh tengok gamba ni.




Okey? Paham tak? Tak paham gak. Kalau tak paham saya sarankan korang korang ni pegi la tengok drama ni okeh.

Nah amek bbanyak Yun ShiYoon ni!! Kyaaaa~!!!



Comel! Comel! Comel! Comel!!






Labels: ,

Blogger yun said...

haha.. hari tu download cerite ny.. tapi site tu tetibe buang pulak link dye.. baru hari ny sambung balik download cerite ny..

 
Blogger Nilly said...

boleh bagi link tak, kite pun pening carik link nye

 
Blogger EdDynNa ♛ said...

Lyy. tahu takk citaa nehh daa lamee ader dalamm lappy terchentaa tuhh . dahh bersawangg gamakknyaa . takder mase meyhh nakk tengokkk ! erhhhhh ! gerammmm ! >,<

 
Blogger yun said...

hmm.. semalam tengah download tapi internet termati pulak.. s tak tahu site ny ok ke tak.. cer try..

http://choihaeni.livejournal.com/

click dekat tag flower boy next door...

 
Blogger Nilly said...

@yun. wahh!!! thanks sesangat..

@Edd, rugi ko tak tengok doe... jomla jadi gila sekali!! haha

 
Blogger yun said...

still downloading.. but kalau tak ok ker..gambar tak lawa ke.. nanti saya try cari kat tempat lain...

 
Blogger Nilly said...

xpe, yang penting boleh tengok abes. eh, tapikan drama2 tvN best2 kan. semua drama dia pakai budak nsem2! haha

 
Blogger yun said...

kate pun flower boy pergh... eronok jugak la dapat tengok mamat hensem.. huhuh

 
Blogger yun said...

dah selesai download.. gambar ok.. tapi tak ade subtitle.. so kena cari sendiri la ok...

 
Blogger Nilly said...

okeh, stakat sub senang nak carik, tapi tmpat dload yng susah tu. timekasih!!

memang flower boy, melampau2 floernye, kalah kitew. haha

 

Post a Comment